Video of the month : ISMFOF - things that rhyme with orange

Musiqa De Amour


Wednesday, February 2, 2011

aku mimpi kau

masa tu petang.

kita pegi jenjalan tengok wayang citer kartun.

(Despicable Me kalau tak silap)

Masa tu aku order Cheezels dan air coke.

kau pulak minum air coke je.

botol large pulak tuh.

kau duduk sebelah aku.

kita tengok wayang sama-sama.

aku pon "oOoo cayalah first time tengok wayang ngn awek"

pertengahan cerita kau mula ngantok.

kepala kau mula lentok kat bahu aku.

aku pon biarkan je.

sekali tengok, kau dah tertidur.

aku biarkan lagi.

dua kali tengok kau dah berdengkur.

aku masih biarkan lagi.

(sebab kapala kau lentok kat bahu aku. hahaha, jahat super)

Lebih kurang 10 minit cerita nak habis, kau mula keluar panggung.

kau biarkan aku keseorangan dalam panggung.

"hmm pegi toilet laa kot" kataku dalam hati

aku pon duduk termenung sambil habiskan air Coke large sorang-sorang.

sejurus kemudian kau datang kepadaku.

dengan muka masam dan berkerut dahi, kau cakap

"sorry aa weyh aku lupa aa. sepatutnya aku takleh kuar arini"

"eh knape pulak?" balasku

"aku ada assignment math yang tak siap lagi" katanya

"abis, kau nak balik sekarang aa nih?"

"yelah"

"hmm k ah."

aduhh rosak program aku.

baru ingat nak jenjalan dengan dia.

maklumlah bukan selalu jumpa.

PAPP!!!!!!

aku terbangun. tengok jam baru pukul 6:30 petang. aku terus pegi ke tandas untuk mengambil wuduk. Lupa pulak yang aku belum solat Asar. Cehh mimpi rupanya. tu laa padahnya kalau tido waktu petang. nanti mimpi bukan-bukan. hahaha. tapi yang bestnya AKU MIMPI KAU. har har har


rawrr!

No comments:

Post a Comment