Video of the month : ISMFOF - things that rhyme with orange

Musiqa De Amour


Sunday, June 5, 2011

Sumpahan Mesin Basuh


Pagi tadi aku tengok baldi aku bertimbun dengan baju kotor. Entah tetibe rajin pulak aku nak basuh baju harini. (tapi basuh guna mesin je laa pon)

Sampai je dekat ngan mesin basuh yang terletak di tingkat bawah bilik aku, aku pon keluarkanlah duit syiling, RM2.00 semuanya. Masuk baju, letak sabun, tekan ON. Pastu bergerak-geraklah baju aku dalam mesin tu.

Tunggu lama sikit. Biasanya lepas gerak-gerak, ada air akan masuk. TUNGGU PUNYA TUNGGU. Air tak masuk jugak. Hmmph. hampeh punya mesin basuh. Takde air pulak.

Lalu aku pon naik bilik, amek duit syiling RM2.00, sambil mengeluarkan kata-kata kesat di dalam hati. Aku cuba mesin basuh lagi satu. Nasib baik mesin basuh yang ni tak buat hal.

Kalau rosak lagi sekali, nak je aku tumbuk mesin basuh tersebut,






Flying kick dua kali,






"Stone Cold Stunner" mesin basuh tersebut,






dan akhir skali aku akan lakukan "Pedigree" seperti yang aksi Triple H dalam WWE dengan penuh marah.




baru aku puass

3 comments:

  1. try la sari. hhaha. lepas tu, tgk apa jadi. pastu cite kat aku :p

    ReplyDelete
  2. geram aku dgn mesin basuh tu dowh. haha ok2. nanti aku rakam :P

    ReplyDelete